Hoorn: 0229-265005

De Goorn: 0229-507025

  

Volg ons op

   

Zoeken

Adres & Openingstijden

Kliniek Hoorn

Grote Beer 9
1622 ES Hoorn
Tel: 0229-265005
informatie@vankoptotstaart.nl

 

U kunt bellen of e-mailen voor een afspraak.

 

Openingstijden:
Maandag:    09:00 - 19:00
Dinsdag:     09:00 - 17:00
Woensdag:  09:00 - 19:00
Donderdag: 09:00 - 17:00
Vrijdag:       09:00 - 17:00
Zaterdag:    10:00 - 13:00

Bel buiten de genoemde openingstijden naar ons telefoonnummer voor vervangende diensten. 


Kliniek De Goorn

Kantbeugel 1
1648 HW De Goorn
Tel: 0229-507025
informatie@vankoptotstaart.nl

 

U kunt bellen of e-mailen voor een afspraak.

 

Openingstijden:
Maandag:     08:30 - 17:00
Dinsdag:      10:00 - 19:00
Woensdag:   08:30 - 17:00
Donderdag:  10:00 - 19:00
Vrijdag:       08:30 - 18:00

Bel buiten de genoemde openingstijden naar ons telefoonnummer voor vervangende diensten.

 


Privacy policy

Uiteraard doen wij er alles aan om uw gegevens te beschermen.
Hier kunt u onze privacy policy lezen.

In dit Privacy Statement informeren wij u hoe Dierenkliniek van Kop tot Staart omgaat met uw persoonlijke gegevens.

Informatie van derden
Bepaalde verwijzingen in deze website voeren naar informatiebronnen die door derden worden bijgehouden en waarover Dierenkliniek van Kop tot Staart geen controle heeft. Dit Privacy Statement heeft daarom geen betrekking op verwijzingen naar informatiebronnen van derden.
Actief verstrekte informatie
Op onze website kunt u een bericht achterlaten. Hierbij geldt dat uw gegevens niet aan derden zullen worden verstrekt zonder uw toestemming.

Passief verstrekte informatie
Wanneer u over het internet surft stelt u, wellicht zonder dat u zich daarvan bewust bent, beheerders van internetpagina’s in staat bepaalde gegevens over u te verzamelen. Voorbeelden hiervan zijn het ‘IP-nummer’ van uw computer en het besturingssysteem en de internetbrowser die u gebruikt. Voor zover Dierenkliniek van Kop tot Staart dergelijke gegevens gebruikt, worden deze anoniem en geaggregeerd verwerkt.

Waarom hebben we uw gegevens nodig:
Kort gezegd voor identificatie van u en uw huisdieren, documentatie van ons handelen en communicatie met u.

Om een klantenkaart aan te maken hebben we een aantal gegevens van u nodig. Met de klantenkaart kunnen we bijhouden welke diensten we aan u verleend hebben. Met deze gegevens kunnen we persoonlijk communiceren met u maar ook via post, telefoon of e-mail.
Aan deze klantenkaart voegen we de patiëntenkaart van uw huisdieren toe. Op deze kaart houden we de medische gegevens van uw huisdier bij en houden we hier bij welke medicatie er is voorgeschreven.

Ook moeten we uw financiële historie bijhouden. Dit laatste ook omdat wet- en regelgeving ons verplicht deze gegevens te bewaren.

Welke gegevens vragen we van u?
Voor het aanmaken van een klantenkaart vragen we:
Naam, adres, postcode en woonplaats, telefoonnummer(s) waarop we u kunnen bereiken en uw E-mailadres.

Van uw huisdier vragen we:
Naam, diersoort, ras, geslacht, geboortedatum, chipnummer (indien aanwezig), lichaamsgewicht, kleur, vachttype en of er een huisdierverzekering is afgesloten.

We geven u ook de mogelijkheid om deze gegevens voor ons op te schrijven. Zodat een drukke wachtkamer niks mee krijgt van uw gegevens.

Moet u deze gegevens afgeven?
Daar is geen verplichting toe, maar dan kunnen we u lastig helpen.
Met het afgeven van de bovenstaande gegevens geeft u uitdrukkelijk toestemming om deze gegevens te verwerken en te bewaren.

Wat doen we met uw gegevens?
Deze worden opgeslagen in ons praktijk managementsoftware. Ze worden uitsluiten gebruikt voor het doel waar u ze voor heeft afgegeven.

Delen we uw gegevens met andere partijen?
Ja, wij werken met software TNG VAP. Hierin worden alle gegevens opgeslagen van u en uw huisdier. In onze opdracht verwerken en bewaren zij uw gegevens uitsluitend voor het doel waarvoor ze aan hen zijn toevertrouwd. Zij gebruiken de aangeboden data wel in geanonimiseerde vorm voor analyse en statistiek doeleinden.

Uw NAW en diergegevens worden gebruikt door verwerkingspartners zoals externe laboratoria, humane apotheek en farmaceuten, als we speciaal voor uw dier medicijnen moeten aanvragen. Dit in overleg en met toestemming van u.

Indien wij uw huisdier doorverwijzen naar een veterinair specialist kunnen we uw klantgegevens en patiëntgegevens naar hen doorsturen. Dit ook uitsluitend op uw uitdrukkelijk verzoek.

Bij het op uw verzoek plaatsen van een ID-chip geeft u toestemming om deze via ons te registreren bij de door de overheid aangewezen databank voor gezelschapsdieren ‘NDG’.
Met alle betrokken partijen hebben we, indien van toepassing, een verwerkingsovereenkomst gesloten, wat inhoudt dat ook zij verklaren volgens de nieuwe AVG-richtlijnen te werken.

Zijn uw gegevens veilig?
Wij zorgen voor beveiliging van uw gegevens op verschillende manieren:
Communicatie met de server waar onze software op draait via een beveiligde verbinding, IP gecontroleerd en uitsluiten toegankelijk met wachtwoorden.

Dierenkliniek van Kop tot Staart
Hoorn - De Goorn